prisar måndag!

längtar somfan till imorgon, imorgon är det måndag, måndag betyder skola, hihi längtar... ja de e bara för jag inte haft något att göra på riktigt länge, fixade lite med pappas 40års present, men den är fortfarande inte klar.. ca 45 sidor kvar, haha lite att göra! men det är farsgubben min värd, pratade förövrigt med lillasyster idag, hon va negerbrun och dom hade blivit erbjudna 100 kameler för henne! HAHAHAH ååh vad jag längtar tills dom är hemma, min älskade lilla familj!
va nyss på stan och träffade pojkvännen, nu ska jag hälla upp ett bad, badskum och mysa lite... fixa inför imorgon, sova tidigt.. ja, ska faktiskt sköta mig.. är så sjukt duktig? första jag gjorde när jag kom hem var att plocka ur och i diskmaskinen som jag skulle gjort för jätte länge sen, asså kommer aldrig kunna bo själv :(

nej fan kommer fastna här, leta efter boken som ska med i badet och parfymfri tvål så jag kan tvätta tatueringen och massa annat gott.



cpbild, väggen bakom är röd. jag är osminkad, ja, jag sover på soffan, det är ganska okej för soffan är liten så känns inte som man sover själv och läskigt att vara uppe helt ensam, hahahahhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0