onsdag!

igår var det enda inlägget jag la upp om min fader, enbart för det var hans födelsedag och mitt sätt att hedra min papsi! det har han gjort sig förtjänt av! gjorde inte så mycket på dagen, vaknade hur sent som helst, runt 2 någon gång, kände att jag faktiskt inte kunde gå till skola pga hur jävla ont mina knäen gör.. så har bara vart hemma och slappat och klockan har bara farit.. haha dax att börja städa och göra fint här hemma igen för snart kommer familjen hem! ( mamma det ser faktiskt halvskapligt ut!! för det mesta)

idag blir det iallefall vakna, duscha, sen vårdcentralen hoppas jag, åka till syd och hämta tågbiljetter, sen åka till fordon och träffa madde och lämna tillbaka shit. sen efter det ska jag hem och städa, typ det planerna är för imorgon. måste handla också, men det kan jag göra påvägen. hihi. sen ska jag sova tidigt för för på torsdag går tåget 08.22 och då ska jag liksom hunnit åka till södertälje syd innan, vilket tar typ 45 minuter från mig! haha.. kollade precis tider och ska åka hemifrån 0732 liksom, woho!!! sen går tåget hem 2135 och är i södertälje 2249, så blir en heldag där borta, lär va hemma till 11 ungefär och då är det sova som gäller för att på fredag troligen kliva upp till skolan, shit planerat hela veckan?
OCH PÅ FREDAG KOMMER FAMILJEN HEM!!!!!! känns som jag har så mycket planer att tiden kommer gå snabbt, dvs att familjen snart är hemma och jag är världens lyckligaste1111!!!11oneoenoeoneettettett.

nu ska jag fortsätta vara social med felix bara för han är en gullig prick och längta till fredag, hihi. känner mig så barnslig när jag säger att jag saknar min familj, men den är fan fucking bäst! kom hem nu gullegrisar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0