only by the night

tror jag har gjort något knasis med bloggischeeeen asså, haha men det är då najs och nu kommer en bil utanför huset som jag är feting säker på är postisbilen, aa och jag är inte ett dugg övertrött eller oseriös för tillfället, utan väldigt.. seriös faktiskt. sitter med salt över hela läpparna, äter salta jordnötter bara för det är det enda som är gott just nu, och gör mig törstig, så jag dricker jätte mycket, och då slipper jag få migrän för jag dricker. smart?!?!!?
även gått och skaffat blogkeen till bloggischeeeeen, asså fett tuff bryd. men grejen är att design skiten suger till blogg.se därför funderar jag på byta över till devote men har fett mycket feelings för denna bloggischhhh så vet inte om jag vill överge den, den är feting tung asså bror! shit svär, 151. fml. HAHAH,
nu ska jag koppla in boxern och ur ps3t för glo lite tv, men bara porrrrrisch såhär sen på nattischhhh och alla är ju ändå fula som är med där. nej men allvarligt, haha orkar inte.
imorgon skall jag träffa pojkischeeen min efter han har tränat klart (gäller att jag måste vakna också) sen de är ju typ farsdag imorgon. asnajs, men pappa får nog nöja sig med vara utan grejer, liksom hallåååååå han fyllde år för någon dag sedan sååå vad förväntar han sig, hähähäähäh ska nog sluta blogga när jag är såhära i hjärnan assåååsås
jag hatar att sova ensam, hatar att vara ensam i en säng för det känns så jäääävla stor och skit... därför borde min pojk vara här och fylla ut sängen lite, mysigt och helt underbart förövrigt.
nej men ger upp denna skit nu bror, peace ! hahahahhahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0