nu, håkan - sen, sova

blev till att lägga mig och läsa ett tag, sen käka middag och nörda dator.. sen blev det ha en liten filmkväll med moder, bara sådär att vi börjar bläddra igenom alla filmer 1900, sen runt 2000 började vi kolla på film, haha vet inte hur många vi började kolla på och efter någon minut verkade den värdelös eller så hade vi sätt den. men det slutade iallefall med att vi hittade en film att kolla på, det var faktiskt mysigt.
och har insett att jag har världens finaste vänner, ni som tar åt er vet vilka ni är!

för tillfället sitter jag med 11 grejer på fb, sådana chatt grejer. samtidigt som jag försöker skriva här och byta telefon och få över alla nummer, haha det är mycket att göra på en och samma gång för någon med lika stor hjärna som mig!
imorgon ska jag upp till skolan, därför borde jag sova snart. men ska fixa lite med mina kontakter först, sen ska jag städa sängen och packa väskan.

btw max är viktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0