nu är det äntligen måndag,

klockan står på 05.44, exakt så lång tid tills jag ska upp.. känns som att jag borde börja sova, och hade världens huvudvärk nyss och allt bara knasar, woho 20 över 6 imorgon ringer min baby, längtar redan!
allvarligt klockan e jätte mycket och jag kan inte sova, funderar på att gå och göra lite kaffe,

fan livet fuckar just nu, skrev fett mycket osen råkade jag kryssa blogg.se och ingenting sparades, började förövrigt på inlägget 00.00, under tiden har jag dampat loss lite med patricia, eller aa va ute med datorn och tod faktiskt fina kort till henne, men dom får inte allmänheten se, hihi jag ska gå och äta glass, godast på nattetid, och ska dygna så måste göra kaffe, förövrigt kommer det låta somfan men hoppas jag lyckas. sen fick jag veta av en norrbagge hur snygg jag var, han hade väligt konstigt namn också, haha... och nu har felix loggat så har ingen att prata med, HAHAHAH sorglig natt, ska ta 06.44 bussen hemifrån, klockan står på 05.44... fast ser nu att det hade jag redan skrivit. undrar om jag ska ta en nästan 3 timmars sömn eller fortsätta vara vaken ?

hihi, nej nu ska jag städa lite, sätta igång kaffemaskinen sen ska jag äta glass och dricka kaffe... hade vart snällt om någon kommit med energidricka eller aa... hejdå och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0