måndag är jag tillbaka!!!

på måndag, ska jag... göra något sjukt.. ska tillbaka till min stylist klass, och gå klart med dom.. vet inte hur det blev så men aa nu är det så. haha sjukt. iallefall inatt drar familjen te egypten, har beställt hem massa saker från hemresan, så längtar tills dom e hemma igen! hihi...
aa senaste tiden har jag vart med nicklas, madde och timmy. imorgon blir det tatuering sen hockey med madde och älsklingen, heheh. aa sen blir väl resten av helgen med min älskling, aja nu ska jag gå ned och röka, sen sova. eller ligga vaken och säga hejdå till familjen inatt? nej men allefall. hejdå!




här är lite bilder från rickard halloween fest i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0