lördag hela veckan

igår natt drog familjen till egypten och jag har redan världens panik, hur ska jag klara mig när det är så tomt och tyst? haha stunder som dessa man inser hur mycket man gillar sin familj asså, men det är ändå skönt, skönt att vara ensam och att slippa vara utomlands, för det hade jag inte pallat.

va på hockey igår, skit match, allt var skit, innan hockeyn gjorde jag en ny tatuering, hehehe.. måste bara berätta det för pappa när dom kommer hem, då han e helt ovetande om det... och sen åkte jag och nicklas hem, han lagade middag så åt vi middag och kollade på film och bara tod det lugnt, idag ska väl madde och timmy komma över på middag, men maddeeeeeeeeeeee är så tråkig och jag vill ha en lugn kväll men det vill inte hon, hahah..
får se hur det blir ikväll men hoppas somfan på lugn kväll!

och på måndag skall jag te skolan, shit va länge sen.. och jag måste plugga innan för har missat en massa och shit.. galet, haha kommer ligga efter hur mycket som helst. men det kommer säkert gå bra,

hejdå ska leta efter min man nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0