inför läggdax!

idag var jag faktiskt riktigt duktig, städade lite, vek tvätt och.. lagade middag! blev potatiskrocketter, kött, tzatsiki och sallad. va faktiskt skit gott, så efter det plockade jag undan och umgicks lite med familjen, kollade mer på egypten bilder, sen klädde min syster ut mig till typ.. terrorist? hahaha 
så efter har jag bara haft det mysigt och legat på soffan, haft en as trevlig kväll med syster också! kollade precis kär och galen som va ett as sött program och gjorde fruktsallad till mig och suster, nu blir det desperate housewives och hoppas på att jag snart blir trött så jag kommer upp till skolan imorgon.

har nu ny bloggdesign som jag blev jätte nöjd med, tack för den johanna bertils!

&förövrigt så är det hockey imorgon, längtar skit mycket! men nu ska jag faktiskt stänga av datorn och kolla tv, sen slår jag en stekpanna i huvudet på mig själv och hoppas att jag slocknar. tjingeling.



Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: shuuure!

2011-11-15 @ 23:37:01
URL: http://eekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0