idag är ingen vanlig dag, för det är pappas födelsedag!

idag är det inte vilken dag som helst, för det är min pappas 40 års dag! min älskade lilla pappa har gått och blivit hela 40 år, ååh är så stolt, haha att jag har världens bästa pappa och att det är hans dag som är till för honom, hoppas verkligen han får det trevligt i egypten när han ska ut och fiska.. inte ett dugg avundsjuk.... nej absolut inte! hiihi men glad för papsens skull!! allvarligt kom hem nu så jag kan fira dig, ge dig en riktig måltid med husmanskost och ingen förgiftat egyptisk mat!!! hheeh asså hela världen borde få veta hur stolt jag är över att min pappa är min pappa, han är liksom bäst! vill att han ska komma hem och öppna sin present som ligger och väntar på honom, men dom kommer hem på fredag, så det är inte allt för lång tid! haha, redan hunnit bomba hans facebook osv... vill kunna sjunga med min falskaste röst "ja må han leva" och allt annat fint! nu ska jag fira min pappas födelsedag med att äta lite glass och på dagen blir det laga makaroner och köttbullar för att fira pappa, HOHOHO.. hoppas han blir lite avundsjuk på det goda matvalet! PAPPA HOPPAS DU LÄSER DETTA, FÖR DU SKA VETA ATT JAG ÄLSKAR DIG SÅ OERHÖRT MYCKET, DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA PAPPA OCH ÄR STOLTAST SOM HAR DIG SOM MIN PAPPA, KOMMER ALLTID VARA DET! TACK FÖR ALLT DU GJORT FÖR MIG, DU FÖRTJÄNAR ATT FÅ VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG!!!!! <3



sitter hemma och väntar med ditt paket!

ONNEE ISÄ, MINÄ RAKASTAN SINUA!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Micke Ahlstam

Din pappa är en av mina bästa vänner så jag förstår att du känner som du gör för honom! Sköt om dig unga dam!!!

2011-11-08 @ 12:36:56
URL: http://kaelah.se
Postat av: isabella

tack micke!

sköt om dig och familjen, hälsa lycka till till malin och hoppas att allt går riktigt bra!!!!!

2011-11-08 @ 15:49:43
URL: http://iaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0