ibland undrar jag när jag har tid för sömn

jag sover aldrig längre, så har de vart de senaste 2 månaderna.. jag kan verkligen inte sova och det gör ju även att som alla vet, min skolgång har förstörts. trevligt dedära, men måste till skolan ändå imorgon för skall göra prov. förövrigt ringer min väckarklocka om 4h och 20min. ska spruta ned mitt rum med min nya älsklingsparfym, gucci guality intense och hoppas på att den får mig koppla av. langar bilder på hur snygg man kan vara när man får ca 3timmrs sömn varje natt.



jag ska hoppas på att livet gillar mig,
låter mig somna,
men ändå hinna upp imorgon,
hinna med allt jag måste göra på morgonen.
&&&&& JAG VET ATT MIN BLOGG SER FÖRJÄVLIG UT FÖR TILLFÄLLET, MEN DET FÅR FAKTISKT TAS OCH LEVAS MED FÖR JAG ÄR EN FÖRSTÖRD MÄNNISKA NÄR JAG INTE FÅR MIN SÖMN, VILKET JAG ALDRIG FÅR.
btw jag har en dejt imorgon

Kommentarer
Postat av: Madelene

sv: haha precis! :D

2011-11-15 @ 07:18:03
URL: http://mkvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0