hela världens snurrar i min hjärna

asså verkligen hela världen snurrar i min hjärna för jag har sveriges migrän och det gör ont som.. bara den, men nu ska jag sluta klaga för jag hade turen att precis få vakna.. somnade lite efter 4 och imorse när väckarklockan ringde kände jag mig pigg och tänkte verkligen kliva upp, men slutade med att jag somnade om och nu ligger jag här liksom. ska gå ned och äta lite faktiskt och dricka allt för mycket.
och som jag sa igår så skulle jag inte komma upp idag och det är faktiskt riktigt skönt för jag behövde sova. annars blir jag en arg kvinna. nu kanske jag blir en halvtrevlig kvinna. låter som det är jätte mycket folk hemma hos mig, nu tänker jag undersöka den saken. hejdå

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: tackaaar :x

2011-11-15 @ 14:07:52
URL: http://eekz.blogg.se/
Postat av: M

hej, fin blogg du har!:)

lust att göra bloglovin byte?

kram!

2011-11-15 @ 14:34:33
URL: http://millalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0