grattis på födelsedagen!

grattis älskade moder som idag fyller 38! hoppas du får en bra dag!

iallefall, igår var jag hemma från skolan, låg i sängen hela dagen och gjorde inte ett skit, sen på kvällen var jag med en vän, sen imorse åkte jag till skolan och dog lite men drog hem rätt snabbt efter, osso idag händer inte så mycket. mamma fyller år så skall fira henne när hon kommer hem, sen vet jag inte.
längtar till helg, fredag då är det hockey och lördag skall jag till lestander som precis har flyttat till eget, wooooopa. kommer bli as najs helg. suger på att blogga, mitt liv är förövrigt väldigt tråkigt nu för tiden.
sitter och kollar på pippi, ååh. vad skrev jag om förut?! behöver tips... ååååå fml. hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0