enbart för mikaela

hej mikaela, detta är enbart för dig och för att jag gillar dig väldigt mycket ibland. tänkte bara skriva ett inlägg till dig eftersom du bad mig. tänkte bara även berätta att jag är en väldigt viktig och upptagen person och därav inte har tid med en blogg för tillfället. så är det faktiskt så att jag har skaffat jobb så alla kan skriva ett grattis ?
men ändå, nu är det så att jag är fett tuff och jag är bäst och mikaela, du är också rätt bra för övrigt. hehehehehhe TAGGA LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( jobba söndag) kommer suga rätt hårt, hahah kommer inte komma upp på söndag bara för att lördag är lördag. brb gå och döda en liten invandrare. hejdå

Kommentarer
Postat av: Mikaela

GRATTIS

& hur kan du sätta en pojke framför en blogg? come on!!!!!

2011-11-25 @ 00:19:57
URL: http://mikaelasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0