du har gjort mig till en människa

sitter här och äter min frukost, börjar 10 över 11 idag enligt mig själv då jag hoppar över idrottslektionen. för idrott 10 i 9 är fan inte normalt, usch.. så därför tog jag min välförtjänta sovmorgon. ikväll är det hockey och jag längtar verkligen. det kommer bli så grymt! nej skall skynda mig lite 1 timma tills bussen går. har inte tid att missa en enda sekund av den tiden.  tjingeling.

"
Blitt sparkad runt några gånger
Som en del måste bli
För att fatta vad som betyder nåt
Och vem som går att lita på
Men när du var med mig
Musiken slutade aldrig
Du bara får mig att hänga, hänga kvar
För jag tror
När vi går genom tiden
Att allt det bästa
Inte hänt än
" - håkan hellström, den klokaste mannen med dem klokaste orden.

Kommentarer
Postat av: Fanny

FINT! Den där Håkan är en väldigt klok man.

Adore him.

2011-11-16 @ 11:17:41
URL: http://fnylindberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0