det man gillar mest sårar bäst.

så var det lördag och helg och allt annat som innehåller. städade och bakade lite igår sen kom pojken min hit och jag fortsatte baka, sen kollade vi lite tv och bara satt, hihi SEN KOM MIN FAMILJ HEM, as skönt.. fick en sådan grej man sätter på en halskedja där det stod "isabella" på egyptiska, så öppnade vi alla påsar och jag fick mina saker, hihi! as najs.
sen vart det kvällsmys och sen somnade vi typ 4.. haha och sen vaknade jag typ 12 då hade pojken redan vart vaken ett tag, liksom c00l snybbe. nu kollar vi hockey, för det är alltid extra kul att se sverige förlora. hahahahhaha. sen ska vi se finland krossa tjeckien. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0