allahelgona, skit dag.

åkte till farmor istället, fikade lite och pratade, lämnade en försenad födelsedagspresent och hade det allmänt trevligt, sen åkte jag till stan och gick till graven, först tände jag ett ljus i minneslunden till tanke av sacha min älskade hund som gick bort 16 oktober förra året, sen min älskade gammel mormor och ulla, var det tankarna gick till...
sen gick jag till idas grav och kollade att ljuset från farmor fortfarande var tänt, sen gick jag till farfars grav och där bröt jag ihop, började gråta som en liten unge och tände ett ljus, tänkte en massa och... detta var första gången jag haft det så jävla hårt att gå till graven, bläää!

sen gick jag hem, ensam i mörkret, ganska mysigt. sitter här i soffan och kollar på en film i min ensamhet, har godis, chips och dipp på bordet, men kommer aldrig bli uppätet, hihi! ibland hade det kanske vart skönt att vara helt ensam, haha... tankarna bara snurrar.. som när jag gick hem från graven :

"tänk på dagarna, när man var liten och sprang runt, var lycklig fick göra vad man ville och kunde bli hur smutsig som helst, när ingen dömde en för hur man såg ut eller vad man gjorde, tänk när man var liten.. alla var odömande," asså bajs orkar inte.



min nya tatuering, ful bild. står allefall "södertälje sportklubb"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0