ajajaj, och ännu mera aj.

lyckades vila ett tag där, men somnade aldrig helt. vilket känns skönt för då kanske jag kan sova ikväll. satt och skrev med syster så somnade fothelvetet, skulle typ hoppa lite så den skulle komma tillbaka men lyckades istället knäcka hela knäet.. aa, har ständigt problem med mina knän och nu knasade det extra mycket, knäcktes högt och gjorde ont så haltade upp och hämtade knäskydd och haltade runt lite, men gjorde sjukt ont så hämtade tigerbalsam och skulle smörja in, då ser jag det äckligaste.. hela knäet är helt blått och äckligt.. asså runt hela knäet och på så var det som en stor blå fläck, hahah smörjde på tigerbalsam och nu är knäet typ grönt och det svider härligt av det. haha... tror jag ska ringa vårdcentralen imorgon.... behöver en snabb tid för att kan allvarligt inte gå runt såhär, gör ont och haltar och cp...



såhär sexiga är mina ben för tillfället, utom att ja bytt ut ena skyddet emot tigerbalsam och ska jämföra mina knäen nu. haha trevligt inlägg. hatar detta, har hindrat mig från att göra saker hur länge som helst nu...

förövrigt saknar jag min pojkvän, min familj och hatar att vara ensam. måste plugga lite matte och blev nyss klar med pappas present, den ligger inslagen och klar på köksbordet, snart ska jag lägga upp den på hans säng, han blir ju trotts allt hela 40 år om 7 timmar och 8 min! hihi

Kommentarer
Postat av: Evelina

men shit, du som redan har problem med dina knän :((

2011-11-07 @ 20:27:19
URL: http://evelinahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0