om du skulle vara min skulle livet vara lättare

ligger i min säng, asså det är skit länge sen jag sov i min säng, en hel natt.. tror vi snackar veckor nu asså, helt sjukt. men allefall, tod nyss ett jätte varmt bad, skit skönt med tanke på att denna jävla snö kommit och får mig frysa ihjäl och typ bli förkyld.. idag är det hockey, borta match mot trojaljungby.. hatar dessa matcher, vill helst bomba hela laget. och på torsdag e det hemma emot örebro, längtar.
och med tanke på att jag inte gör ett skit på dagarna borde jag skaffa mig ett halvskapligt liv.
njää fuck this, ladda ner någon bra serie och glo, eller sova, kanske städa en vacker dag också. tjingeling


tro mig, jag skulle göra allt som går för dig, för allt. för du är verkligen värd det, ditt namn gör mig varm och utan dig e allt så jävla tomt, även fast vi aldrig ses är det du som alltid är den jag tänker på, även fast vi knappt snackar så är det ditt namn som dyker upp när jag tänker på kärlek. jag har levt utan dig ett tag nu, men jag saknar dig, vilket jag aldrig trodde jag skulle göra. så snälla, kom tillbaka, bli min, gör mig hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0