julen är över, fyfan va skönt.

hej babes.
haft en skit soft jul, i fredags åkte jag in till sjukhuset vid 7 tiden på morgonen för min älskade madde behövde åka in och hade lovat henne att vara sällskap om hon behövde det, så va vi där ifrån runt 11. sen drog jag med mamma, pappa, syster och hennes pojkvän till skärholmen, fast hittade typ ingenting förutom en tröja och ett par byxor.
sen åkte jag hem, sen på kvällen åkte jag och mötte cj, snackade lite och tod bussen till madde, så när ja va påväg dit mötte ja sebbe och pontus, så drog vi dit, träffade madde snabbt, sen drog ja ut med sebbe, pontus och ante.. sen på kvällen drog ja och ante till honom och de andra 2 drog till sig. sen drog han och jag blev kvar, så skulle ja sova, men det blev kaos och behövde dra. 
sen på lördagen när jag vaknade va det julafton dårå. fixade iordning mig, gav syster hennes julklapp och fick min julklapp, så körde mamma mig till kebabhouse så hämtade ja mat, så åkte ja till madde och firade julafton. pizza och kebab blev det för oss, färgade hennes hår och snackade skit.. va skit mysigt.
sen på kvällen träffa vi coffe, rickard, emmelie och fredde, sen gick vi in och madde gick och la sig så satt uppe med hennes mamma och ante, sen gick ante hem och jag gick in till madde och somnade
vaknade på söndagen, vid 7 på morgonen, kollade några filmer sen kom mamma, så åkte vi till min farbror och fikade, sen hämtade vi madde, pernilla och johanna så blev det heron. skulle kolla alvin och gänget3, men blev någon jävla sherlock holmes som sög så vi drog efter typ 30 min.
så åkte vi till madde, sen till stan sen tillbaka till madde, sen åkte jag hem, sen drog jag till mclovis med mamma och pappa, sen kom chrille dit, sen drog vi hem till honom. 
sen imorse drog ja hem, fixade mig, sen till skärholmen för shoppa.
hittade en guldkedja och skor som ja fick av mamma å pappa, sen en nyårsklänning, underkläder, vantar, jeans, en tröja, aa sen tror ja inte de va något mer, eller inte va ja kommer på men ändå.
sen kom vi hem, åt, kollade på en film och nu ligger jag här i sängen. ska strax lägga mig i badet.

tror då de e allt som hänt på senaste. eller nä de e mycket mer men iaf, en snabb berättelse iaf. kysssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0