fredag again

tiden bara flyger iväg, nu är det redan fredag och ikväll är det hockey.. som jag längtar, dessa dagar som gått har jag inte gjort så mycket.
drog till bofors, karlskoga i onsdags för att glo på hockey, kom när första perioden var slut, sen efter det kollade vi andra och drog en minut in på tredje pga dåligt resiultat, urusel hockey och allt ssk nu valde att bjuda på.. efter det vart det dra ut och döö, sen igår va jag i en skola och kollade, det gick ganska bra.. hoppas nu bara på att jag kommer få börja där för det skulle underlätta lite i livet..
sen idag har jag inte gjort så mycket, vaknat.. gått ut med vovven och städat min väns lägenhet, eller liten del av den, förövrigt har jag lärt mig göra kaffe och jag känner mig typ som en hemmafru.. haha, imorgon blir det parteeeey, wooopa. kommer nog bli rätt bra om ingenting går åt helvete osv.. hahaahaha seriös blogg asså
nej fuck this
nu ska jag dricka upp mitt kaffe, gå en till promenad med vovven, vänta på min vän sen åker vi och träffar erikizzzz och lestander, som borde dö lite eftersom dom dissar match vilket jag inte uppskattar...

TÄNKTE BARA SÅ ALLA VET, JAG ÄR JÄVLIGT BRA OCH JAG SÖKER EN HEMMAFRU SOM KAN STÄLLA UPP OCH STÄDA, LAGA MAT, DISKA, TVÄTTA OSV... jag själv kan inte så mycket, men men.. tur att man inte är vuxen ännu, det kommer när man blir vuxen, eller.. så kommer det aldrig. men då är jag ändå stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0