att vara sjuk är som att bli barn på nytt

legat sjuk hela dagen, feber och grejer. usch vad jag hatar dessa förkylningstider, ligger bara i soffan och gör ingenting. spelat lite sims3 och kollat för många avsnitt av the big bang theory, ligger och skrattar för mig själv och är allmänt.. haha aa speciell.
imorgon är det hockey och inte ens dit vet jag om jag ska (aa då är man sjuk på riktigt)
inte ens ett bad skulle vara skönt nu, och då älskar jag att ligga i varma bad. usch vad livet suger.

allefall, skiter i detta nu och fortsätter på min bli frisk kur. massa serie avsnitt, nässpray, juice, och massa annat.

"dom kommer kliva på mig igen" - jag vågar inte säga som det är, jag vågar inte säga vad jag tycker och tänker för jag kommer behöva gå igenom samma sak än en gång, jag är rädd att allt kommer förstöras som så många saker innan, jag är rädd att någon kommer sätta stopp för allt. jag är rädd, jag är skräckslagen. jag vill ha dig, så mycket att det gör ont, jag vill somna med dig varje kväll, vakna med dig varje morgon, veta att du är min. men det är en dröm som aldrig kommer bli verklighet, "en gång är ingen gång", så jag antar att den gången det var verklighet inte räknas. att jag borde glömma och släppa? tro mig, jag ska stå upp. jag ska kämpa, för jag vill verkligen. mer än något annat.
jag är ganska säker på att vissa som läser texten kommer tänka på en helt annan människa. men då har ni fel. ytterst få som kommer veta vem detta egentligen handlar om. och med ytterst få menar jag HÖGST 3 personer.
så låt mig få gå igenom detta själv. utan att hela världen ska bry sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0